EFTERÅRSFERIEN


Som barn er noget af det jeg husker allermest mine ture til Marielyst. Min søde oldemor, samt min farmor og farfar har nemlig sommerhus dernede. Jeg har simpelthen så mange minder fra de somre som jeg har haft der, og alle de billeder der er blevet taget ligger i albums, og hver gang jeg tager fat i dem, tager de mig direkte tilbage, og jeg føler at det var i går at jeg var barn.

I år var jeg heldig at være i Danmark over sommeren, og jeg har naturligvis været i sommerhus. Jeg har både været hos min oldemor, samt min farmor og farfar. Men der hvor jeg har brugt mest til er faktisk i Gedesby, som ikke ligger langt fra Marielyst. Der har mine gudforældre nemlig sommerhus, og der er så skide hyggeligt.

Billedet som i kan se er fra stranden af, og det er der jeg brugte det meste af min tid da jeg var i Gedesby. Jeg elsker at gå en tur ned til stranden om aftenen, sætte mig i sandet og bare lytte til vandet. Det er simpelthen noget af det mest beroligende i livet, og det er et af de steder hvor jeg tænker bedst.

Jeg elsker bare sommerhuse, de er smadder hyggelige. Et af de steder jeg godt kunne tænke mig at komme hen er i et sommerhus i Bork Havn som ligger i Vestjylland. Jeg har nemlig fået et nyt kendskab til Jylland, da min kæreste bor der. Og jeg bliver mere og mere glad for det!

Nu er efterårsferien her endelig. Skal i noget spændende? Jeg skal faktisk selv til Jylland, og jeg glæder mig.

*Udarbejdet i samarbejde med www.dansk-sommerhusferie.dk*