OROFLUIDO BEAUTY ELIXIR


For noget tid siden havde Cocopanda et tilbud som jeg simpelthen ikke kunne sige nej til. De havde Orofluido hårolie på tilbud til 25(!) kr. stykket, altså den på 50 ml, så jeg hapsede lige 2x 50 ml til en 50'er.

Jeg har ville prøvet denne hårolie, fordi jeg har hørt gode ting om den, og jeg har hørt at den skulle være bedre end hårolien fra Moroccanoil. Og til jer som ikke ved det, så er jeg stor fan af hårolien fra Moroccanoil, og har brugt den i mange år efterhånden og har aldrig brugt en anden hårolie.

Orofluido er en rigtig lækker hårolie. Helt sikkert pengene værd. Den dufter rigtig godt, og meget drøj i brug. Det eneste minus jeg kan tænke på, og har oplevet er at den ingen pumpe har, og mener heller ikke at man kan købe en til den, men jeg kan tage fejl. Det gør nemlig at jeg tit hælder for meget ud i hånden. Lidt øv, men det er virkelig det eneste minus jeg kan tænke på.

Orofluido vs. Moroccanoil
Hvem vinder? Tjah, den er lidt svær. For jeg synes faktisk at de begge to har nogle fordele og ulemper. Orofluido har ingen pumpe, et stort minus. Duften, tjah der kan jeg ikke vælge for jeg elsker faktisk begge dufte lige meget. Jeg vil nok mene, af hvad jeg selv kan dufte, at Moroccanoil ikke er så "tung" i duften som Orofluido, men hey jeg elsker dem begge. Selve produktet, ja der er det også svært fordi de giver mig begge super lækkert hår.

Med det sagt, kan jeg anbefale både Moroccanoil og Orofluido. Jeg bruger faktisk dem begge, ikke på samme tid men jeg skifter imellem dem. Helt klart to rigtig gode hårolier.

*I kan læse mit review på Moroccanoil her*