WEEKENDTASKE


Jeg lyver vidst ikke hvis jeg siger at alle har en Day Birger et Mikkelsen taske. Og nu hvor jeg selv har købt en, kan jeg sagtens forstå hvorfor næsten alle har en!

I sådan en taske kan der virkelig være alt. Og når jeg siger alt, mener jeg virkelig alt. Jeg havde den med til Jylland, og jeg havde pakket tøj til hele ugen, min toilettaske, fødselsdagsgave, et par sko, og en masse mad. I forstår slet ikke hvor meget sådan en rummer, det er virkelig vildt. Man skal selvfølgelig også kunne bære den, men alt det jeg havde i var intet problem for mig at bære, hihi ;)

Jeg gik også frem og tilbage med farven. For tasken findes jo i mange flotte farver, og først havde jeg sagt sort, fordi den går til alt, men så så jeg denne her mørkeblå og besluttede mig for at købe den. Naturligvis da jeg tog i Magasin og skulle købe, fortalte damen mig at denne her farve, er en udgået farvet. Jeg havde så besluttet mig for bare at købe i sort, som jeg originalt planlagde, men kunne ikke få denne her farve ud af hovedet. Jeg søgte i noget tid på nettet, og til sidst fandt jeg den. Og jeg fortryder ikke et sekund at jeg har købt tasken, også selvom prisen er lidt pebret. Jeg ved med sikkerhed, at det her bliver min yndlingstaske!