GEZTUS DRØMME

1. Enid Jacket / 2. Abra Jacket 3. Ace Blouse

Har i hørt om Choopin.dk før? Det er okay, for det havde jeg heller ikke. Men en, to, tre og så var jeg inde på deres hjemmeside for at finde nogle af de lækre mærker som de har på deres hjemmeside som Day Birger et Mikkelsen, Tokyo Jane, Calvin Klein undertøj, og mange flere. 

 Et af de mærker som jeg tit kigger efter, men aldrig rigtig har råd til er Gestuz. På billedet kan i tre ting som jeg virkelig ikke ville have noget imod pludselig hang i mit skab. Jakken, som jeg nok mere ville mene er en strik (er i enige?) er da død lækker. Kan ikke få nok at sådan nogle ting om vinteren. Læderjakken er virkelig også lækker, sådan en vil jeg godt eje. Leder stadig efter den perfekte læderjakke, men har ikke haft noget held endnu. Og den sorte bluse (eller strik?) er bare sådan en basic ting, som jeg ikke kan få nok af. Ligesom store strikke, lever jeg også i sådan nogle pullovere her, har en million af dem, og de er bare rigtig rare at rende rundt i når kulden banker på. Det er bare nogle af mine favoritter, har i nogen? Hvis i vil se hvad de ellers har fra Gestuz kan i klikke lige her, Choopin.dk.

*Udarbejdet i samarbejde med choopin.dk*