GIVE ME A LOVE SONG


Jeg er virkelig en sucker for alt bolig, og kunne købe mig fattig i alt. Der er simpelthen så mange pæne ting, og nu hvor jeg bor i en lejlighed for mig selv, som egentlig er ret stor fordi jeg bor her selv, og så fordi alle mine bolig ting som jeg har stadig står i flyttekasser et sted i USA. 

 Hos Dubuy.dk har de mærket Kähler som har lavet Love Song vaserne, og dem har jeg totalt forelsket mig i. Hver gang jeg går forbi en butik skal jeg lige ind og kigge på dem, og sjovt nok går jeg altid tomhændet derfra. Den mindste Love Song vase står på min ønskeseddel her til jul, og jeg håber inderligt at jeg får den fordi den er så fin, og så fordi jeg faktisk ikke ejer en vase. Den ville være så fin i min i min lejlighed! Noget helt andet som jeg faktisk har været på udkig efter til min lejlighed er en vasketøjskurv. Lidt random, men jeg har siden jeg flyttede ind i min lejlighed kun brugt IKEA poser, i ved de der blå, og de er altså irriterende i længden. Hvis i klikker her, kan i se udvalget af vasketøjskurve.

*Udarbejdet i samarbejde med dubuy.dk*