1 ÅR I DANMARK


Mit år har været noget af en rutschebanetur, med mange op og nedture, jeg har slet ikke tal på dem længere, men jeg er kun blevet stærkere. Jeg kan derfor fortælle at mit år har været både det længste, men på en måde også det hurtigste år i mit liv. Jeg har ingen idé om hvor tiden er blevet af.

I dag er det præcist ét år siden at jeg flyttede til Danmark. Jeg føler at det var i går at jeg flyttede. Jeg er virkelig glad for min beslutning om at flytte hertil, det er den bedste og mest skræmmende beslutning jeg har taget.

Min flytning har som sagt budt en masse negative oplevelser, men den har også budt mig nogle af de mest fanstiske oplevelser og øjeblikke i mit liv. Jeg har endelig kunne deltage i familie ting, som fødselsdage, højtider, og guldbryllup, plus en masse andre ting. Jeg har genforenet med gamle venner, og jeg har mødt en masse nye mennesker.

Jeg er simpelthen så taknemmelig for de mennesker som jeg har i mit liv. Naturligvis er min familie dem som betyder allermest, men jeg har virkelig også de mest vidunderlige venner i mit liv, de er guld værd.

Jeg siger pænt farvel og tak til 2013, og byder 2014 hjerteligt velkommen, med god samvittighed :)

Godt Nytår til alle!