1. SØNDAG I ADVENT


Traditionen på 1. Søndag i advent har så længe jeg kan huske stået på hentning/pyntning af juletræ, opsætning af julelys på huset og æbleskiver med familien. I år er naturligvis lidt anderledes, da vi bor i to forskellige lange. Det er i sådan en tid her, at jeg savner min familie mest.

Jeg har været heldig at få adventsgaver i år på trods af at jeg ikke længere bor i samme land som mine forældre. Jeg har fået to Royal Copenhagen tallerkner, som tæller for både 1. og 2. Søndag i advent. Jeg er så glad for dem, og grunden til jeg har åbnet begge to er fordi min mormor ikke havde pakket dem så genialt ind, så jeg havde regnet ud hvad det var og fik lov at åbne begge to så jeg kunne tage dem i brug. Min mormor havde også lagt en lille gave med i posen, og havde godt regnet ud det var viskestykker, for jeg havde ønsket mig nogle, for dem jeg har kan ikke tørre en skid. Og mit ønske var røde viskestykker, så er glad for hun fandt nogen.

Jeg håber i havde en dejlig 1. Søndag i advent :)