JEG HAR BRUG FOR EN NY SOFA


Jeg er simpelthen så glad for min lejlighed, og beliggenheden af min lejlighed. Til jer som ikke ved det, så bor jeg på Islands Brygge, og her er simpelthen så skide hyggeligt. 

 Min lejlighed var delvis møbleret, men en sofa havde jeg ikke så sådan en måtte jeg anskaffe mig. Jeg fik skaffet mig en ret lækker sofa fra IKEA, brugt naturligvis til gode penge. Den er bare ikke så stor, og min stue er pænt stor, altså der ville være plads til lidt mere vil jeg mene. Jeg har en svaghed for hjørnesofaer, og derfor går jeg og drømmer om at få sådan en fin en ind i mit hjem. Gerne i stil med den på billedet, som i kan se lige her. Jeg har hele tiden troet at jeg ville have en hvid sofa, men efter jeg har købt den jeg har nu som er mørkegrå, vil jeg kun have en mørkegrå sofa. Det er sjovt som ens smag skifter, men jeg er super glad for min billige IKEA sofa. Bedste sofa nogensinde, og hvis bare man stadig kunne købe serien i IKEA, havde jeg da bare købt en til. 

Og nu man er i gang kan man lige så godt købe sig et nyt TV-bord, og i kan kigge lige her, for at se dem nicehome.dk har :)

*Udarbejdet i samarbejde med nicehome.dk*