JUICEKUR


Jeg tør vidst godt sige at alle os kvinder kender til Femina, ikke? Det er et interessant sted at læse en masse forskellige ting. På deres hjemmeside skriver de om alt fra skønhed, til mad og bolig, til kultur og en masse andre ting. Det er noget som læser at jeg finder spændende, når man kan finde så mange forskellige ting at læse om. 

Jeg er endelig(!) startet i fitness igen, og det føles simpelthen så godt. Jeg har gået i over et år uden at have trådt foden indenfor fitness, og nu kører det bare. Med min nye inspiration til at gå i fitness, og ændring af livsstil, har jeg tænkt på at prøve en juicekur. Jeg har prøvet en før, som faktisk var ekstremt effektiv, og derfor går jeg lidt og overvejer det igen, fordi man får det virkelig godt efter sådan en. 

Inde på Femina’s hjemmeside kan i finde mere om juicekur, eller i kan klikke lige her for at læse mere. Jeg har allerede fundet nogle som jeg overvejer. Den første hedder Skipper-Skræk, ret sjovt navn men den lyder lækker. Ellers er der en som hedder Go Green-Juice som også lyder ret lækker. Jeg har endnu ikke besluttet mig for hvilken en det skal være, men en af de to. 

Har i nogensinde prøvet en juicekur?

*Udarbejdet i samarbejde med Femina.dk*