JULEØNSKER

1. Marc by Marc Jacobs Wallet / 2. Daniel Wellington Watch / 3. Royal Copenhagen Tallerken / 4. Raadvad Bestik / 5. Royal Copenhagen Contrast Krus / 6. Kubus Lysestage / 7. Royal Copenhagen Stjernetegn / 8. OBH Supreme Steel Gryde / 9. Gucci Envy Me / 10. MAC Brushes 168, 217, 219 / 11. Kähler Love Song Vase / 12. Chanel Creme Blush i Inspiration

I år er næsten alle mine juleønsker noget jeg ønsker mig til boligen. Det har mest at gøre med at jeg bor for mig selv nu, og jeg stadig mangler en del ting i hjemmet. I de sidste par år har jeg til både fødselsdag og jul ønsket mig Kubus, og igen i år. Og jeg har besluttet at hvis jeg ikke er heldig at få den i gave, køber jeg den selv. Jeg har også et stort ønske om en ny pung, og naturligvis fra Marc by Marc Jacobs da jeg simpelthen elsker de ting han laver. Og hvad ville mine juleønsker være uden lidt skønhed? Flere MAC brushes, og min yndlingsparfume som næsten er som, og jeg ville rigtig gerne have sådan en flot Chanel blush i min samling.

Hvad ønsker i jer i år? :)

Og nå ja, glædelig 1. December og 1. Søndag i advent <3