JULIE SANDLAU


Jeg har en lille hemmelighed … jeg har en kæmpe svaghed for smykker. Og ikke de billige af slagsen. Jeg kan gå helt agurk over et stykke smykke. Jeg har for nylig fået mine øjne åbnet til Julie Sandlau som laver nogle af de smukkeste smykker. 

En af de kollektioner fra hendes hjemmeside som fik mit hjerte til at stoppe lidt, var hendes Mermaid kollektion. Den er bare så fin, og så de fine havblå krystaller som er brugt i smykkerne, den er bare flot, og de to par som jeg har vist jer er mine favoritter, fra hele hjemmesiden. Ville ikke have noget imod at have dem i min samling af smykker. Den anden kollektion som jeg også er vild med er hendes Bird of Paradise kollektion. 

Jeg er ikke den store halskæde type, men lige denne her halskæde er da så fin som noget kan være. Og øreringene, ja igen er det et par jeg virkelig ikke ville have noget imod at eje. 

 Hvis i ikke kender til Julie Sandlau burde i virkelig kigge på hendes hjemmeside lige her. Den er fyldt med smukke smykker, som jeg er sikker på i også ville blive lige så forelsket i som jeg er.

*Udarbejdet i samarbejde med juliesandlau.com*