NY DYNE


Nøj hvor kom kulden bare hurtigt, synes i ikke også? I det sidste stykke tid har jeg sovet med ikke mindre end to dyner for at kunne holde varmen om natten. Og det skal altså også lige siges at jeg sover med varme, lange busker og to bluser. Det er lidt vildt, men det er virkelig koldt, og det er det bare altid i min lejlighed. 

Jeg er kommet frem til at min løsning på dette problem skal være at købe en ny og meget varm dyne hvis jeg skal overleve denne vinter, hihi. Dynefabrikken har mange forskellige slags dyner, i mange forskellige størrelser og prisklasser. Den første dyne jeg har kiggede på er en Moskus helårs dyne, eller en Thermodyne fra HØIE. Det er ikke billige dyner, men jeg tænker at investere i en god dyne ville være en skide god idé for mig nu hvor jeg har så mange problemer med at fryse om natten. I kan se resten af Dynefabrikkens produkter lige her.

Har i samme problem som mig, med at fryse om natten? Hvis ja, hvad gør i ved det? Kan i anbefale en rigtig god og varm dyne måske?

*Udarbejdet i samarbejde med dynefabrikken.dk*