SKAL I PÅ JULEFERIE?


Når det kommer til ferie, elsker jeg at rejse. Ikke bare til udlandet, men jeg er blevet ret glad for at se forskellige dele af Danmark. Og jeg tror måske dette kommer lidt af at have boet i udlandet i så lang tid, og nu hvor jeg er tilbage i Danmark er der bare så mange steder jeg gerne vil besøge som jeg aldrig fik chancen for at besøge da jeg boede her. Der er bare så mange ting at se, og man føler og siger altid til sig selv at man har massere af tid, men så kommer livet meget hurtigt i vejen, har i det ikke også sådan? 

I juleferien ville jeg ikke have noget imod at leje et sommerhus på Rømø, bare for at komme væk fra alt den eksamen stress jeg render rundt med. Måske i et af de populære steder som Havneby, det navn lyder bare så hyggeligt, ikke? Måske Kongsmark, eller Sønderstrand, bare et sted på Rømø. 

I kan se flere steder på Rømø lige her. Det ser alt sammen så skide hyggeligt ud, og ferie siger man da aldrig nej tak til vel? 

Har nogen af jer nogensinde været på Rømø? :)

*Udarbejdet i samarbejde med sommerhus-siden.dk*