DRØMMER OM NY SENG


I mit liv, så er det vigtigt med en god seng. Jeg kan slet ikke fortælle jer hvor sur jeg bliver, hvis jeg har sovet dårligt. Næsten hele næste dag er ødelagt, hvis jeg har sovet dårligt, eller forkert for den sags skyld ;) 

Da jeg først flyttede ind i min lejlighed, sov jeg på to tynde madrasser. Hold nu op hvor havde jeg ondt i ryggen. Det er altså ikke en holdbar løsning, på længere sigt, men jeg havde virkelig ikke råd til at købe en seng, desværre. Da min mor var hjemme på besøg, gik vi ned med skrald og der stod en pæn stor seng, eller bare en 140x200, som skulle smides ud. Haps, så var den min, og min mor og jeg skyndte os op i lejligheden med den. 

Jeg er meget kræsen hvad det angår, og var usikker på om jeg skulle beholde den. Men den fejlede altså ingenting. Jeg beholdte den, og den er virkelig elsket. Min bedste veninde var her også, i 4 uger, og sov i den og fortalte mig hvor god den var, hihi :D 

På et tidspunkt, så skal den dog ud, så jeg kan købe mig en ny, og måske lidt bedre seng. Og når den tid kommer, ville jeg ikke have noget imod en af de her senge, som IDEmøbler, har at tilbyde, lige her. 

Hvad for en slags seng har i? :)

*Udarbejdet i samarbejde med IDEmøbler*