HVAD FOR ET GLATTEJERN BRUGER I?


Uden tvivl, et af mine bedste køb som jeg gjorde mig i 2013, var mit ghd glattejern. 

Jeg havde gået meget længe, vil næsten sige flere år og overvejet om jeg skulle smide pengene efter sådan et, fordi jeg havde hørt at de skulle være fantastiske. Gang på gang sagde jeg til mig selv, at jeg ikke har brug for sådan et dyrt glattejern, jeg kunne sagtens få et som var billigere, og mindst ligeså godt. 

I den tid hvor jeg sagde sådan til mig selv, har jeg købt nogle ret billige, og i sidste ende ret dårlige glattejern. I drømmer ikke om, hvad for nogle skod glattejern jeg har haft ;) Nå, men jeg besluttede mig så for at købe et ghd. Snakken gik så på hvilket det skulle være, men da jeg så det røde der, så måtte jeg have. Rød er min yndlingsfarve, og den dominerer i mit hjem, så naturligvis skulle mit glattejern have samme farve. 

Jeg har kun positive ting at sige om ghd, og på trods af prisen, så fortryder jeg virkelig at jeg ikke har købt glattejernet noget før. Og jeg kan kun anbefale alle jer derude, som måske står og mangler et nyt glattejern, om at købe et ghd :) 

Hos Bilka har de et par stykker at vælge imellem. Plus, de har dem hele tiden på tilbud i deres butikker, så hold øje.

*Udarbejdet i samarbejde med Bilka*