JEG MANGLER BØGER


Hele min barndom, har min mor brugt overstående bøger. Jeg kan ikke huske på noget tidspunkt, at min mor ikke har haft de bøger i huset. Det er ret sjovt, hvad man husker fra sin barndom. 

Den bog som jeg husker der er blevet brugt mest, er den gule dessertbog. I bogen, er der simpelthen den bedste pandekage opskrift. I drømmer ikke om, hvor gode de pandekager er, og det er de pandekager som altid er blevet bagt i vores hjem. Det minder mig faktisk om, at jeg ikke har fået pandekager i 100 år. Nøj hvor ville jeg ønske, at jeg var hjemme hos min mor lige nu, for så ville jeg spørge hende om hun ikke ville bage nogle pandekager til mig, hihi :D mums! 

De to andre bøger, har min mor også brugt, og der er virkelig også nogle gode opskrifter at finde i de bøger. I finder den gule her, den blå her, og den røde her. I det hele taget, så elsker jeg kogebøger, og bagebøger. 

Det er de slags bøger, som jeg har flest af på min boghylde, og Williamdam.dk sælger billige bøger online, og mange af dem. Jeg har i hvert fald fundet en del, som jeg skal klikke hjem, og den første er uden tvivl den gule dessertbog. Hvad for nogle bøger kan i lide? Er i som mig, og elsker koge/bagebøger? :)

*Udarbejdet i samarbejde med Williamdam.dk*