GOODIEBOX FEBUAR - BEAUTY SECRETS


Percy & Reed No Fuss Fabulousness Dry Conditioner Est. pris for 150 ml. er 110 kr.
Plaisir Shower Cream Sensitive Skin 220 ml. koster 79,95 kr.
JorgObé White Tea Balancing Cream 50 ml. koster 168 kr.
JorgObé The Original Black Peel Off Mask 100 ml. koster 198 kr.
Teeez Trend Cosmetics Be Blushious Full size koster 180,60 kr.
Eucerin AQUAporin Lotion Rich 400 ml. koster 104,95 kr.

Jeg er virkelig overrasket over denne måneds GOODIEBOX. Jeg har ville prøve JorgObé Peel Off Mask længe, så jeg glæder mig til at prøve den. De andre produkter ser lækre ud, men ikke lige noget jeg står og mangler, da der var en conditioner i sidste måneds GOODIEBOX, shower gel/cream og lotion har jeg massere af, men altid rart at have et lille lager når man løber tør for det andet.


Modtager i også GOODIEBOX, hvis ja, hvad siger i til denne måneds box? :)