PYNTEPUDER


Pynt til hjemmet kan vi vidst godt sige, er en piges bedste ven. Det kan virkelig gøre mange ting for et hjem, hvis man bare tilføjer en vase, eller et billede, måske bare en knagerække. 

Mit hjem ligner langt fra et hjem. Jeg bor til leje i en lejlighed, som er møbleret og de møbler er langt fra min smag, men det var rart at de var der fordi jeg ingen møbler har, da jeg flyttede fra USA. Desværre er de bare svære at gøre godt med, og derfor har jeg tilføjet meget pynt til mit hjem. 

Det pynt der er mest af i min lejlighed, er pyntepuder. Jeg elsker puder, og det er alle slags puder. De er bare hyggelige at have, og så ser de også fine ud. Jeg er på udkig efter nye pyntepuder da jeg er træt af dem jeg har, og jeg har haft kigget på de her fra Gartex som i kan se på billedet. 

Jeg er virkelig vild med den med brillerne, og jeg har lagt den i min kurv fordi jeg bare vil have den i mit hjem. Den ville være så fin i min grå sofa. I kan finde flere pyntepuder fra Gartex, lige her. Der er mange fine, især dem med brillerne men også puden med synsprøven, den er bare sød. 

Hvad for noget pynt har i mest af i jeres hjem? :)

*Udarbejdet i samarbejde med MegaNice*