BALLERINA TID


Vejret for tiden har bare været i top. Man bliver simpelthen i så godt humør af al den solskin, og så har den da også varmet lidt. Følger i med på Instagram (nessdenise) har i måske set at jeg allerede har luftet mine ballerinaer, og det var simpelthen så rart at tage dem ud af skabet og sætte dem på mit skostativ. For når vejret er til det så lever jeg i ballerinaer, det er helt sikkert. 

Man kan få så mange søde, og jeg er på udkig efter et par nude ballerinaer. Hos Deichmann kan man få en masse søde, og jeg er blevet lidt vild med dem som i kan se på billedet. Jeg er vild efter den rose gold detalje, den er bare fin. De blå er jeg også vilde med, men det er primært fordi farven er så fin. Den blå farve er bare så fin til alle outfits. Jeg må i Deichmann når jeg kommer hjem fra Danmark, fordi jeg har virkelig brug for nye sko, eller … Måske ikke ;) 

I kan se resten af Deichmanns udvalg af ballerinaer lige her. Der er virkelig mange fine at vælge imellem, og mange flotte farver.

*Udarbejdet i samarbejde med Deichmann*