HÅRSPRAY NÅR DET ER BEDST


Jeg er så glad for Moroccanoil, det er vidst ingen hemmelighed. En af mine absolut favorit produkter fra dem er deres Luminous Hairspray som i ser på billedet. For at det ikke skal være lyv, så har jeg skrevet om den på bloggen før, og min kærlighed til produktet er kun vokset siden da. 

Nogen tænker at det måske bare er en hårspray, hvorfor betale så meget for det? Men det vil jeg sige, det er det altså ikke. Først og fremmest så dufter den bare skide godt, og så gør den ikke ens hår pisse stift, som andre hårsprays gør og det elsker jeg. Der står jo også på produktet at det er en strong flexible hold, og det er sandt. 

Er i glad for hårspray som mig, så kan i altså finde den lige her hos Ezzence. Det er penge godt brugt, og jeg er sikker på at i vil blive lige så glade for den som jeg er. Det er en hårspray jeg altid vil have i mit skab, ingen tvivl. 

Ezzence har også et andet spændende mærke, Dr.Hauschka. Jeg har kun prøvet et produkt derfra, men jeg blev positivt overrasket over det og ville mægtig gerne prøve flere da jeg har hørt godt om resten af hans produkter. I kan finde dem lige her. Jeg vil dog også lige høre jer, hvad for en slags hårspray bruger i?

*Udarbejdet i samarbejde med Ezzence*