NEW BALANCE



Jeg ved virkelig ikke hvad der går af mig, fordi for et par år siden havde i aldrig set mit i en sneaker, altså overhovedet. Og nu, nu kan jeg da bare ikke få nok, jeg har fået sneaker flip. 

Jeg er en Nike pige, og det har jeg altid været og det vil jeg nok et eller andet sted altid 100% være, men på det seneste har jeg købt mig nogle andre sneaks, blandt andet nogle Vans, og nu går jeg og drømmer om nogle New Balance sneakers. 

Jeg ledte efter et bestemt par i USA men jeg kunne naturligvis ikke finde dem, og så var jeg forbi en butik i dag og hvad står foran mig? Lige præcis de New Balance som jeg vil have. Det er bare typisk, når mit budget ikke lige et til at købe sådan et par lige nu. Heldigvis har jeg snart fødselsdag, så de ryger på min ønskeseddel. Alle skoene kan købes hos &Co, men de har også mange andre ting som vinterjakker lige her nu hvor vejret stadig er en smule frem og tilbage.

Nå, men jeg er virkelig også ret vild med med de lyse New Balance som i kan se på billedet, de er da bare så sommer agtige som noget kan være. De ville da være lækre med brune stænger, ikke? De ryger også på min ønskeseddel ;)

*Udarbejdet i samarbejde med &Co*