TID TIL EN CYKEL


Tro det eller ej, men jeg ejer ikke en cykel. Alle dem jeg kender siger at jeg er skør, hvorfor spørger jeg, og de siger, fordi du bor i København. Alle cykler i København, eller det er jo så lyv for jeg gør jo ikke. 

Så meget som jeg hader offentlig transport, så meget elsker jeg det også. Jeg kan ikke gøre for det, men det er bare sådan et love hate relationship vi har. Jeg vil dog ikke lyve og sige at jeg ikke har overvejet en cykel, for det har jeg men jeg føler bare at de koster lidt meget. 

Jeg har dog kigget på mange cykler, og Bilka har altså fine cykler. I kan bestille online på Bilka.dk hvis i ikke har tid til at kigge forbi Bilka, hvis det altså er en cykel i lige står og mangler. På trods af mit love hate relationship med offentlig transport, så ender jeg nok med at købe en cykel på et eller andet tidspunkt. Jeg føler bare ikke at jeg helt har brug for en endnu, plus jeg ikke har fundet den helt perfekte cykel til mig endnu. 

Derfor vil jeg høre jer, hvor mange af jer cykler? Eller er i som mig, og har sådan et love hate relationship til offentlig transport? :)

*Udarbejdet i samarbejde med Bilka*