MAC ALLURING AQUATIC


Det er længe siden at jeg har været spændt på en MAC kollektion, og da jeg så billederne for deres Alluring Aquatic var jeg ikke i tvivl om at jeg bare måtte eje noget fra kollektionen. Mest på grund af indpakningen men selvfølgelig også på grund af de smukke farver i kollektionen.

Som den læbestift elsker jeg er måtte jeg eje farven Mystical. Jeg har før i tiden ikke været glad for deres Extra Dimension ting, og de har fået meget blandet reviews rundt omkring igennem tiden, derfor var jeg i tvivl om jeg skulle satse og købe en blush. Som i kan se, så købte jeg en blush, og jeg fortryder det ikke. Jeg hapsede den i farven Sea Me, Hear Me som er noget så smuk på billeder og endnu smukkere i virkeligheden.

Jeg nåede ikke at købe dem her i Danmark, men så er det godt at jeg har min mor i USA som var så sød at købe tingene til mig og sende dem til Danmark. Åh, er så glad for tingene! :)

Nåede i at hapse noget fra kollektionen?