DAHL PR


Jeg er startet i min praktik, hos Dahl PR og jeg er virkelig glad for at være der. Desværre efter de første to uger, blev jeg syg, og har ligget med halsbestændelse i en hel uge. Rigtig dårlig timing, og lidt uprofessionelt i mine øjne, men det er jo ikke rigtig noget jeg kan gøre for. Det er bare en sur, sur måde at starte på, når man er så glad for sin praktikplads som jeg er, for man vil jo ikke have at de tænker at man er doven og ikke vil være der.

Jeg er også virkelig heldig, fordi vi havde kontor i Brøndby og jeg havde forberedt mig på, at de næste 3 måneder, skulle jeg bruge 1 1/2 time for at komme til og fra arbejde. Men på min første dag, fik jeg at vide at vi skulle flytte kontor til byen. Hvor heldigt er det ikke lige? For nu, tager det mig mindre end 25 minutter at komme på arbejde. Det er så lækkert.

Nå, men bare en lille update fra mig. Jeg er så glad for min praktik, virkelig. Det er bare drømmejob :)