JUL OG NYTÅR I USA


Jeg har bestilt en tur hjem til USA. Det var meningen at jeg skulle holde jul i USA, men så fandt jeg ud af at jeg først fik ferie fra d.23 fra skolen, og skulle starte igen d.2 og så var der ikke meget tid at være i USA. Derfor droppede jeg det, og så blev min mor jo virkelig ked af det. Nå, jamen så fandt jeg ud af, vi havde ferie fra nogle andre datoer, virkelig forvirrende. Til sidst sagde jeg bare, fuck det, jeg køber billetten.

Det blev til at jeg både skal holde jul og nytår i USA. Det var meningen at jeg ville være hjemme i Danmark til nytår, men så overtalte min mor mig lige til at blive, hihi. Det bedste af det hele er, at min søde veninde rejser samme dag som mig, for hun skal hjem til sine forældre som også bor i USA. Hendes forældre og mine forældre er jo gode venner, så det bliver pisse hyggeligt når vi alle er samlet på én gang igen, for det er lang tid siden det sidst er sket.

Jeg glæder mig, og det må godt snart blive jul, for jeg vil bare afsted ;)