WANYF JEWELRY


Min søde veninde laver de fineste smykker. Smykkerne er virkelig simple, og det er det jeg elsker ved dem fordi de passer til alt. Jeg er ikke en halskæde type, derfor var jeg lidt i tvivl om hvor meget jeg ville bruge den som i ser på billedet. Men siden første dag jeg tog den på, har jeg ikke taget den af. Den passer bare til alt, og jeg har fået så mange komplimenter på den, og folk som spørger hvor den kan købes. Jeg har også allerede bestilt en til, med andre perler! :)

Øreringene har også hængt på mig lige siden jeg fik dem i gave. Jeg har to par, det som i kan se på billedet og et andet. Hvis i kigger i shoppen, kan i se at hun laver dem med mange farve muligheder, som passer til enhver stil. Jeg er mest glad for dem i ser på billedet, de er bare så fine.

Der er en masse armbånd derinde, i forskellige designs. Det jeg har, er meget simpelt for det er det jeg bedst kan li', og det passer bedst til min stil. Simpelt, men meget elegant.

Hver sød at giv min venindes shop et kig, lige her www.wanyfjewelry.tictail.com

Køber i et smykke, får i en gratis gave med.