NYTÅRSFORSÆTTER


2015 er ankommet, og det er tid til de der nytårsforsætter som vi altid laver, men aldrig holder.

Spare penge: Nå nå, den her er vigtig. I 2014 var det lidt skidt med økonomien. Jeg er på SU, og det er jo ikke mange penge man har når man er på sådan en. Jeg leder desperat efter et arbejde, men intet held endnu. Jeg skal bare være klogere, og bruge mine penge lidt mere fornuftigt. Jeg skal finde et nyt sted at bo, og vil derfor godt købe lejlighed. Jeg vil godt tage et dansk kørekort da man ikke bare kan lave en bytte bytte købmand med et amerikansk. Der er mange ting som jeg vil så pengene skal bare spares så de ting kan ske!

Rygestop: Jeg SKAL stoppe med at ryge. Det var mit mål i 2014 at stoppe med at ryge, men jeg er ikke stoppet. Det er en dårlig og irriterende vane, og jeg vil stoppe, så jeg SKAL stoppe i 2015. Jeg røg hvad jeg krydser fingre for at min sidste smøg i lørdags, så kryds lige fingre med mig ;)

Vægttab: -20 kg på de sidste to år, men 20 kg to go ... JA, 20 kg! Alle billeder kan snyde, og jeg har altså 20 kg at tage af, så nej, jeg er ikke sindssyg. Jeg har et mål og jeg skal nå det mål. Om det bliver -20 kg i 2015 er jeg ikke sikker på, men kan vi bare sige -10 kg så er jeg glad. Det skal jo også være på den sunde måde.

Spiseforstyrrelse: Det er et mål af mit at få min spiseforstyrrelse under kontrol igen i år. I 2014 var den virkelig gal, især i slutningen af året. Jeg er indstillet på at blive rask, og aldrig nogensinde have tilbagefald.

Coca Cola: Åh, den vane skal bare VÆK. Jeg er virkelig en cola addict, og kan uden problem drikke 1-1.5 L om dagen. Det er ulækkert, og ikke sundt. Jeg er også glad for andet sodavand som Faxe Kondi, Squash and so on. Jeg er den person som langt hellere ville sidde med en kold cola i hånden end en skål slik og pose chips.

Det er de ting som jeg vil fokusere på i 2015. Det er noget jeg krydser fingre for at jeg kan holde. Har i nogle nytårsforsætter som i vil prøve at holde i 2015? :)