REAL TECHNIQUES LIMITED EDITION BRUSHES


Jeg er virkelig glad for Real Techniques brushes. De er simpelthen så god kvalitet, og så er de virkelig billige i forhold til mange andre mærker.

Da jeg var i USA købte jeg disse to sæt, som desværre er limited edition. Det ene hedder Sam's Picks (venstre) og det andet Nic's Picks (højre). Jeg fandt disse to sæt på eBay til gode penge, ikke overpris hvilket mange gange kan være det man skal betale når noget er limited edition og ikke længere kan købes i butikkerne.

Jeg er mest glad for Nic's Picks, og jeg overvejer stærkt at købe et til sæt hjem så jeg har to af hver da jeg bruger alle brushes i sættet hver evig eneste dag. De er bare gode til alt det jeg bruger brushes til. Vi må se ... pludselig køber jeg bare! ;)

Har i nogle Real Techniques brushes?