JEG ER HER STADIG, MEN ER I?


Puha, det er noget tid siden jeg har været aktiv på bloggen. Lige nu er klokken 01:15 om natten og jeg kan ikke sove. Derfor tænkte tænkte jeg at jeg lige ville give et lille pip fra mig.

For at være ærlig så har jeg virkelig været i krise med bloggen. Det er svært at ens liv ligger på nettet, åben til alle. Vi snakker ikke bare mor og far, søskende og diverse veninder/venner, men alle som kender mit navn, det er lidt skræmmende på en måde. Det er en svær balance, fordi jeg kan ikke finde ud af at blogge uden at mine indlæg bliver private eller personlige, for det er sådan at min blog stort set altid har været. Jeg er da godt klar over at det er mit eget valg at smide de ting på bloggen så alle kan læse dem, men det er da stadig skræmmende at hvem som helst kan læse med, derfor har jeg holdt tilbage da jeg har haft brug for at tænke over om det er sådan jeg vil forsætte bloggen.

Det er den største grund til at jeg har været væk fra min kære blog. Den anden grund, tjah det er jo der at den bliver svær, for det er en privat og meget personlig historie. Skal man fortælle, eller skal man lade være? That is the question ... Ond cirkel!

Jeg er også i tvivl om i stadig er med derude, er der overhovedet nogle som savner min blog? Der er rigtig mange spørgsmål som kører oppe i hovedet vedrørende bloggen. Jeg har mange gange tænkt, nu lukker jeg fandme lortet, jeg sletter alt. Men når det kommer til stykket, så kan jeg ikke få mig selv til det. Jeg har jo blogget i over 6 år, det er vildt at tænke på, for 6 år, det er fandme lang tid. Min blog har givet mig mange muligheder, en del venskaber, og en masse andre gode ting.

Det er bare blevet så normalt at blogge i dag. Jeg kan huske da jeg startede var det sådan en lille "hemmelig" verden, som få fulgte med i. I dag har alle og deres mormor en blog, kan i følge mig lidt? Hvorfor skal JEG blive ved, hvad gør min blog så speciel fra alle de andres? Hvorfor vil folk læse det jeg skriver, fremfor det andre skriver.

Med det sagt, så er jeg her stadig. Jeg har en masse ting jeg vil blogge, for det er ting jeg vil have ud men det er bare det der med at finde en balance, og finde noget som jeg føler mig tilpas med. Til jer som stadig følger med, af hjertet tak. I er de bedste læsere man kan ønske sig! :)

Husk i kan også følge med på Instagram - nessdenise.

Bloggen er som i kan se blevet opfrisket lidt med en ny header og en ny farve. Det trængte den til i mine øjne.