FØDSELSDAGSØNSKER


Min fødselsdag er lige rundt hjørnet, men fordi jeg lige har været i USA og købt en del ting som jeg har ønsket mig fordi de var så billige, har jeg ikke så mange ønsker i år.

Jeg ønsker mig nogle flere frokosttallerkner i Hvid Riflet samt nogle flere Kontrast Krus da jeg er så glade for de to jeg har. En morgenkåbe i frotté ville ikke være dårligt da min er færdig og jeg kan ikke leve uden en morgenkåbe. Jeg købte Calvin Klein undertøj da jeg var i USA og det er simpelthen så lækkert, så ønsker mig lidt mere. Plus i min bog kan man aldrig gå galt med Nike og har for mange af dem vil nogle mene, men i mine øjne kan man aldrig få nok. Sidst men ikke mindst så ønsker jeg mig et Marc by Marc Jacobs ur i samme model som jeg har men en anden farve fordi jeg er så glad for det.

Men mit største ønske af alle er jo at få lov at bruge dagen med min familie, men det kommer ikke til at ske desværre!