LIDT OM DEN DER KÆRLIGHED

I mit 24 årige lange (eller korte liv, hihi), har jeg ikke haft et eneste godt forhold. I mine øjne er det lidt trist. Mine tidligere forhold har budt på misbrug, vold, utroskab, og en masse andre triste ting som ingen på min alder burde have oplevet. Mit forhold med misbrug og vold, har været forhold som har sat sine spor. Det er et forhold som virkelig påvirker mig på mange måder. Når det kommer til kærlighed har jeg så mange tanker, fordi det aldrig har lykkedes for mig. Ja ja, jeg er kun 24 år, men stadig.

Når jeg holder af en person, ville jeg gøre alt for dem. Jeg ville gøre alt for at den person er glad hele tiden, og det gælder min familie, venner, og den person jeg er i et forhold med. Det kan være det er det som er min fejl i alle mine mislykkedes forhold. Jeg gør for meget. Men, jeg kan ikke gøre for det. Med tiden er det blevet sværere og sværere for mig at lukke folk ind, åbne mig op 100%, og i det hele taget er det bare blevet virkelig svært for mig at stole på at folk bliver i mit liv.

"It sucks when you've given so much and you realize it still wasn't good enough for someone. You can't help but take it personal."

Man svæver på en lyserød sky når man er forelsket. Jeg er ked af at sige det, for det lyder jo virkelig kliché, men det er sandt. Man lever i en anden verden, i hvert fald for en stund. Men hvornår ved man egentlig at man er forelsket? Hvordan ved man at det er den ægte varer, for i dag er det så nemt for folk bare at skride når tingene bliver for svære. Det er jo ikke forelskelse, eller kærlighed for den sags skyld hvis man bare smutter.

Kærlighed er en rutschebane. Nogle gange er det svært når man vil have noget til at fungerer, som bare ikke fungerer. Det er svært at accepterer at man skal give slip, fordi det ikke gavner en at blive i det. Det er virkelig ærgerligt, men nogle gange kan man bare ikke kæmpe alene og selvom man ikke ønsker at give slip på det, skal man. Man skal videre fordi det er bedst.

Men med det sagt er jeg ikke i tvivl om at jeg en dag får lov at opleve et godt forhold fyldt med kærlighed. Det kommer når jeg mindst venter det, og garanteret når jeg ikke er klar, men sådan er kærlighed vel. Det er noget af det bedste og værste en person kan opleve!