DON'T CHEAT


De sidste 6 måneder, har jeg ignoreret al træning og sund livsstil. Mit hovede var fyldt med al muligt lort, derfor blev jeg doven, trænede ikke og spiste ikke specielt sundt. For noget tid siden, startede jeg min kamp mod de ekstra kilo igen. Men jeg er simpelthen gået i stå, med mit vægttabt. Jeg spiser en nogenlunde sund kost, og motionere dagligt, men der sker ingenting. Det er ekstremt demotiverende, når man ønsker at tabe sig.

I mit tidligere indlæg her, har jeg snakket om mit vægttab på 30 kilo. Det var hårdt, og denne gang kommer til at være lige så hård, for jeg skal af med 20 kilo. Når jeg fortæller folk, at jeg mangler at tabe 20 kilo, får jeg virkelig det mest chokerende blik. "Hvor vil du finde de 20 kilo?" spørger de. Mine billeder de snyder. Jeg har virkelig 20 kilo, og mere at tage af. Det sidder alt sammen på maven ;)

Jeg er nogenlunde åben med min spiseforstyrrelse, men nogle gange er det også lidt pinligt at indrømme. Jeg er ikke tynd mere, det er en realitet og man får bare det der blik "øh, ja ja, selvfølgelig har du spiseforstyrrelse", men det har jeg. Jeg har kæmpet, for ikke at have nogen tilbagefald. Det er jeg virkelig stolt over, for jeg har ikke haft et tilbagefald i over et år. Det har været ekstremt svært, og tankerne er der konstant men jeg er stærk og ignorerer tankerne.

Jeg har virkelig mistet modet med mit vægttab. Og som sagt er det ekstremt demotiverende når man ikke kan se, at der sker noget på trods af man virkelig prøver. Man begynder næsten at tro, at man gør noget forkert. Men det er bare at forsætte, og kæmpe lidt hårdere.