BULLERBOX - FORKÆL DIN HUND!


BullerBox er et genialt koncept. BullerBox er en månedlig "goodiebox" til hunde, og vi var ikke i tvivl om at Bastian måtte forkæles med sådan en box. Hver måned, modtager man en overraskelsespakke med 5-6 forskellige ting der underholder, forkæler og stimulerer sin hund.


Man kan købe 1, 3, eller 6 måneders medlemsskab som man kan afmelde når som helst. Det vil sige, der er ingen binding hvis man f.eks. vælger et 6 måneders medlemsskab. 1 måned koster 219,- + fragt, 3 måneder koster 189,- per box + fragt, og 6 måneder koster 179,- per box + fragt. Fragten ligger på 39,- hver måned. Hvis man vælger at få boxen i 6 måneder, får man den første til 99,- + fragt. Boksen bliver sendt ud d. 1 i hver måned, og så kommer den lynhurtigt.

Sidder i derude, og overvejer om jeres firbenende ven skal forkæles hver måned, siger jeg go for it. Vi har i hvert fald købt 6 måneder til Bastian. I kan bestille jeres, lige her.


Hvis i modtager BullerBox, så husk at smide jeres billede op på Facebook, så deltager i nemlig i konkurrencen om 1 års gratis medlemsskab. Vi har allerede smidt et billede op af vores skønne Bastian, i håb om vi er de heldige der vinder et års medlemsskab.

*Indlægget er sponsoreret i den forstand, at jeg har modtaget produktet til anmeldelse. Jeg siger kun ja til indlæg jeg kan stå inde for og ting der har interesse for mig selv, og jer som læsere. Meninger og holdninger er altid 100% mine egne*