NYE POSTERS FRA DESENIO I VORES HJEM

Sea Foam & Watercolor Cactus

For nylig blev jeg introduceret til Desenio. De har et kæmpe udvalg af plakater og posters. Priserne hos Desenio er budgetvenlige, så alle kan være med, og de har et hav af forskellige størrelser man kan vælge imellem. De har også en masse forskellige rammer, som man kan tilkøbe sammen med de ting man køber.

Jeg er som sagt i mit tidligere indlæg, flyttet fra Islands Brygge til Taastrup. Væggene er virkelig tomme, men det har bare taget noget tid at finde ud af hvad vi ville have op og hænge. I stuen har vi valgt de her to, med bølgerne og en kaktus. Jeg er simpelthen så glad for vores valg, for farverne passer skide godt sammen. Da jeg så de to, var jeg ikke i tvivl, de måtte hjem til os og hænge. Der er et eller andet med bølgerne, som bare gør mig rolig. Sådan har jeg altid haft det med vand og bølger, derfor passer den jo perfekt.

LionHakuna Matata

I soveværelset mangler der virkelig også noget på væggene. Jeg har altid sagt at løven er det smukkeste dyr, og da jeg faldt over løven, måtte den altså bare hjem og hænge hos mig. Hakuna Matata passede bare så perfekt til løven, og i det hele taget passer det bare perfekt til mig. Det betyder jo "ingen bekymringer", og det skal man virkelig huske. Vi har så mange bekymringer i dagligdagen, og mange af de bekymringer er uden grund. Derfor følte jeg at plakaten skulle hænge ved siden af løven.

Green Forest

Da jeg så dette billede for første gang, var der bare noget som tiltrak mig. Der er et eller andet mystik over det, og så minder det mig også lidt om det sted jeg boede i USA. Der er en masse grønne skove, og en masse natur hvor jeg boede. Jeg er så glad for det, og føler virkelig at kobber rammen passer perfekt til billedet.

De har massere af andre plakater online. Men pas på med at kigge på deres hjemmeside, for jeg er sikker på i finder en masse lækkert i vil have op og hænge. Vi har i hvert fald allerede udset nogle flere vi gerne vil have i hjemmet ;)

*Indlægget er sponsoreret i den forstand, at jeg har modtaget produktet til anmeldelse. Jeg siger kun ja til indlæg jeg kan stå inde for og ting der har interesse for mig selv, og jer som læsere. Meninger og holdninger er altid 100% mine egne*