OPI NAIL ENVY


OPI Nail Envy er noget jeg har brugt i mange år. Første gang jeg købte en Nail Envy var tilbage i 2012. Det vil sige at jeg har brugt dette produkt i 4 år, hvilket jeg synes er imponerende. Men produktet virker bare.

Jeg har haft problemer med mine negle altid knækkede, de var tynde og bare grimme. Efter 4 år med brug af Nail Envy har mine negle aldrig nogensinde været pænere, end de er nu. Det er et produkt jeg altid vil bruge, da man sagtens kan bruge det som et base coat før man kommer andet neglelak på eller man kan bruge det bare som en klar lak. Jeg bruger det ofte som en klar lak, da det giver en pæn glans på ens negle.

Jeg kan varmt anbefale jer at købe OPI Nail Envy hvis i døjer med negle der altid knækker, tynde negle eller i bare vil styrke jeres negle. Nail Envy koster 190,- hvilket lyder af meget, men i sådan en flaske her har man altså til lang tid!