ORIGINS BY ALL GREENS


Det er virkelig ingen hemmelighed at Origins er en favorit hos mig. Det nyeste skud på stammen er denne her cremede ler maske, som forvandler sig selv til en skum sæbe.

Masken er beriget med et væld af grønne ingredienser, som blandt andet spirulina, spinat og grøn te. De er kendt for deres detox evner. Det vil sige der befinder sig en masse antioxidanter, vitaminer og mineraler i denne maske. Det er virkelig lækkert!


Step 1: Treat
- Doser i hånden og tilføj et jævnt lag på huden.
- Lad det sidde på huden i et par minutter og lad skummet udvikle.

Step 2: Cleanse
- Når skummet er udviklet, gør fingrene våde og masser ansigtet for at genaktivere skummet.
- Skyl ansigtet grundigt.
- Undgå øjenområdet.

Masken er virkelig nem at bruge, og den dufter virkelig lækkert. Jeg har uden tvivl set en forskel i min hud efter jeg er begyndt at bruge den. Som sagt er det ingen hemmelighed at jeg er rigtig glad for Origins produkter og denne her skuffer på ingen måde!

By All Greens 70 ml koster 280,- og kan købes i Matas og Magasin.