YOGI TEA TIME


Jeg er så glad for at vejret er blevet koldere, for det betyder tea time.

Jeg elsker te og kaffe, men når vinteren kommer er det mere te end kaffe jeg drikker. Yogi Tea er hurtigt blevet en af mine absolut favorit te mærker. De laver virkelig lækker te, som smager utrolig lækkert. Jeg er en sukkergris og skal have sukker i min te, men Yogi Tea smager simpelthen af så meget, at sukker slet ikke er nødvendigt og det er virkelig rart.


Jeg har tre favoritter Lime Mint, Choco og Licorice Mint, som ikke er på billedet da den altid er udsolgt der hvor jeg køber min Yogi Tea. De er super lækre og jeg bruger dem ofte til at stille min sukkertrang når jeg er lækkersulten om aftenen. Især Choco varianten er god til at få min sukkertrang væk.


Yogi Tea har simpelthen så mange varianter, og vil virkelig gerne prøve dem alle en dag. Jeg har faktisk fået min mor hooked på Licorice Mint varianten. Hver gang jeg ser den i butikkerne, hamstrer jeg et lille lager og giver nogle til min mor. Hvis i ikke har prøvet Yogi Tea vil jeg anbefale at i prøver. I fortryder det ikke!