9 SCARFS


1. ASOS / 2. ASOS / 3. Whistles / 4. Pieces / 5. Vila / 6. ASOS / 7. ASOS / 8. ASOS / 9. Jack Wills

Jeg elsker vinter. Mest fordi man kan få lov at pakke sig ind i store cardigans, tørklæder og huer. Jeg har virkelig syg samlermani når det kommer til tørklæder, for jeg har en million af dem. Men i mine øjne kan man altså aldrig have for mange.

I år har jeg allerede købt to nye tørklæder. Det ene er tørklæde 7, fra ASOS som er virkelig stort og lækkert men ikke mindst, varmt! Det andet er fra Vero Moda, knap så stort men skide lækkert. Det kan godt være at det kolde vejr kan være skide irriterende, men på den anden side er det altså også skide hyggeligt. Som sagt elsker jeg vinter, for det er den bedste tid på året, hvis du spørger mig.

Jeg glæder mig i hvert fald til at tage mine nye tørklæder i brug, sammen med min nye vinterjakke og vinterstøvler. Sne, kom nu hvor er du!

Har i købt nogle lækre tørklæder i år? Hvis ja, hvor fra?