JOHN FRIEDA LUXURIOUS VOLUME


John Frieda Luxurious Volume er en hårserie der virkelig giver volume. Jeg er en af de personer med meget fint hår, og ekstremt meget af. Det er altid svært for mig at holde volume i håret, og det er til tider ret irriterende. Mit hår kan ikke holde krøller f.eks. hvilket jeg er super ærgerlig over fordi jeg synes krøller er noget af det smukkeste.

Volume Treatment: Denne her treatment er en som booster volumen i håret. Det er lige noget jeg har haft brug for. Den indeholder blandt andet plejende kreatin. Man skal bruge den i badet, efter man har brugt shampoo og balsam. Derefter tager man 3-4 pumps, fordeler det i hele håret med fokus på hovedbunden og lader det sidde i 3-5 minutter. Produktet skyldes ud, håret føntørres og wupti, du har volume. Det er skide smart! Jeg er virkelig en fan, og produktet dufter også super.

Shampoo: Jeg er altid skeptisk med shampoo som lover en masse, men John Frieda har virkelig formået at overraske mig. Denne shampoo giver uden tvivl ekstra volume i mit småkedelige hår. Ud over volume, dufter produktet rigtig frisk og duften bliver i håret. Jeg er fan!

Hårspray: Let’s face it, vi kan aldrig få for meget hårspray. Denne her er med til at holde volume i håret, og den dufter som de andre to produkter, rigtig lækkert.


Jeg har prøvet mange John Frieda produkter efterhånden, og de her er nogle af mine favoritter. Ingen gider rende rundt med kedeligt og slasket hår. Hvis i er som mig og har meget fint hår, og ekstremt meget af det kan jeg virkelig anbefale disse produkter. Jeg er så glad for at der findes produkter derude som disse, for det gør altså en kæmpe forskel i ens hår!

Har i prøvet produkter fra John Frieda, som i kan anbefale at man prøver?