MIN SENESTE ASOS ORDRE


1. Monki Beanie / 2. ASOS Swing Dress / 3. New Look Boots / 4. ASOS Knit Tunic / 5. ASOS Rivington / 6. ASOS Scarf / 7. Vero Moda Scarf / 8. ASOS Tunic / 9. Vera Moda Leggins

ASOS havde forleden 20% på alle deres varer og det var altså virkelig farligt for jeg havde alt for meget gemt i min kurv. Jeg elsker ASOS og handler der ret ofte. Især deres Rivington jeans er mine favorit bukser og har været det i en næsten 3 år. Jeg har dem efterhånden i en del forskellige farver, men de sorte er dem jeg oftes går i.

Støvlerne fra New Look havde jeg købt i en mindre størrelse som ikke passede for noget tid siden. De var selvfølgelig udsolgt i den størrelse jeg ville have, så har ventet og ventet men nu havde de dem endelig. Jeg har allerede ASOS Swing Dress i 3 andre farver og elsker dem, for de er simpelthen så behagelige at have på. Så hvad skader en til farve? ;)

Alle de andre ting har jeg bare haft kigget på længe. Men med 20% var det altså på tide at købe, især huen og tørklæderne, for det er jo blevet virkelig koldt udenfor!

Nåede i at hapse noget da de havde 20%?