MUST HAVE: BIO-OIL


Bio-Oil er bare en af de mirakel produkter som alle burde have!

Jeg har brugt Bio-Oil de sidste par år, og min hud har kun forbedret sig. Jeg har desværre strækmærker her og der, et resultat af overvægt og vægttab. Mange omkring mig fortalte mig om Bio-Oil men jeg var lidt skeptisk, og ikke rigtig fan af at det var en olie man skulle smøre kroppen ind i. Men jeg tog springet og jeg har ikke fortrudt det.


Bio-Oil indeholder PurCellin Oil, som er inspireret af naturen. Den er rigtig kendt for brug mod strækmærker og grimme ar, men Bio-Oil kan bruges til så mange andre ting end de nævnte. Bio-Oil er f.eks. også rigtig god imod tør hud, især her i vintertiden hvor vejret skifter. Mine ben lider i hvert fald meget under vejrskiftet, og resten af min krop for den sags skyld. Jeg bruger også Bio-Oil i mit ansigt, for der bliver min hud også ekstra tør, især efter lange gåture med Bastian hvor ansigtet kommer i kontakt med den kolde luft og vind.


Det bedste ved Bio-Oil er næsten at det bruges af alle aldre. Jeg kan bare bruge min oldemor, som altså er 91 år gammel og hun er kæmpe bruger af Bio-Oil og bliver så glad hver gang jeg har købt hende en ny. Det er ikke mange produkter som kan bruges af alle aldre, men Bio-Oil er som sagt bare en af de mirakel produkter alle burde have.

Nogle vil mene at det er lidt dyrt, og ja det er det. Men det er alle pengene værd – for det virker altså. Det er i hvert fald et produkt jeg vil blive ved med bruge og et jeg vil blive ved med at købe til min kære oldemor.


Bio-Oil 125 ml koster 199,95,- og kan købes i Matas.

*Produktet er modtaget i gave, uden forpligtelser om omtale og til at skrive om produktet.*