PHYSICIANS FORMULA BUTTER BRONZER


Physicians Formula er et mærke man ikke kan få i Danmark og det er super ærgerligt. Det er et mærke som har rigtig mange lækre ting. Men de er også små dyre når man tænker på at mærket sælges i drugstores. Nogle af deres ting har priser man ser hos f.eks. MAC. Det gør mig såmænd ikke noget, for betaler gerne prisen for deres ting. Jeg har en highlighter fra Physicians Formula som jeg også er ret vild med.


Den findes i to farver, Light Bronzer og Bronzer. Jeg valgte at købe farven Bronzer da jeg havde læst mig frem til at Light Bronzer skulle være mere orange i tonen. Det var det rigtige valg, for den passer virkelig perfekt til mig. Hvis man kan forelske sig i en bronzer, så er jeg i hvert fald forelsket i denne.


Den blender som en drøm og dufter ualmindeligt godt. Jeg kan ikke en gang beskrive duften, men den er lækker. Det er ikke en duft som bliver hængende, hvilket er rart. Men jeg har altså stukket snuden ned i den mange gange, bare for at dufte til den ;)

Jeg vil næsten vove på at sige at det her, det er den bedste bronzer jeg har i min samling. Og i min samling har jeg altså NARS Laguna bronzer, men den slår den uden tvivl! Hvis i har mulighed for at finde den på nettet, køb den. I vil ikke fortryde!