CARRIE TAYLOR NEW YORK DAMEUR


Jeg har været heldig at få et ur fra mærket Carrie Taylor New York som er et nyt mærke hos Urkompagniet. Jeg har aldrig hørt om Carrie Taylor før, derfor var jeg rigtig spændt da jeg modtog uret.

Jeg elsker urer, og har altid elsket at bruge mange timer på at kigge på urer på forskellige hjemmesider og skrevet en ufattelig lang ønskeseddel. Der findes jo simpelthen så mange forskellige urer, at det kan være svært at vælge.

Jeg har altid elsket at gå med ur – men jeg er altså ikke en af dem som har et ur til alle dage i ugen – desværre. I øjeblikket har jeg fire ure, hvilket for nogen lyder af meget men for mig er det ingenting. To af mine urer er nogle jeg har haft i en del år efterhånden og er ekstremt glad for dem. De er begge to fra Marc Jacobs. Dette Carrie Taylor er blevet mit tredje ur, og så har jeg lige fået endnu et rigtig pænt ur af min veninde i julegave. Hvis det stod til mig og budgettet ikke havde nogen betydning – så havde jeg altså en ursamling på 20+, men sådan er det jo desværre ikke, hehe.

Dette ur fra Carrie Taylor New York er det perfekte ur til mig. Det er som i kan se helt sort, det er et stilrent design og super lækker kvalitet. Uret har den perfekte størrelse, hverken for stort eller for lille. Oveni købet er det rigtig let og behageligt at have på, for det synes jeg ofte er et problem med ure. Enten er de virkelig tunge, stive at have på eller begge dele.

Mit mål i 2017 er uden tvivl at samle lidt flere ure til min samling så jeg har noget til enhver lejlighed. Der står blandt andet dette smukke ur på min ønskeseddel i år. Krydser fingre for jeg er heldig!

*Indlægget er sponsoreret i den forstand, at jeg har modtaget produktet til anmeldelse. Jeg siger kun ja til indlæg jeg kan stå inde for og ting der har interesse for mig selv, og jer som læsere. Meninger og holdninger er altid 100% mine egne*