NYX OMBRE BLUSH


NYX er hurtigt blevet et brand som er blevet en fast del af min makeup kollektion. Som mange andre brands udvikler de sig hele tiden og lancerer ret ofte en masse nye spændende produkter. NYX er ikke helt billigt men heller ikke noget som slår budgettet ihjel.

Det nyeste NYX produkt i min samling er deres Ombre Blush. Jeg har sukket efter denne blush rigtig længe, og valgte at købe farven Mauve Me, for den skreg virkelig mit navn. Mauve Me er den perfekte farve til mig, og den kommer på ingen måde til sin ret på billederne.

Det smarte ved NYX Ombre Blush er at det sådan set er en 3-i-1 blush. På den ene side har man en lys farve og på den anden side en mørk farve. Blander man dem sammen, har man jo en helt tredje farve. Blushen er inspireret af ombré trenden, og er et must have efter min mening.


NYX Ombre Blush er virkelig lækker kvalitet. Den er super pigmenteret, blender som en drøm og holder hele dagen lang. Det er alt en pige ønsker i en blush jo, i hvert fald mig. Det var desværre rigtig svært at fotografere blushen, og få den rigtige farve frem. Som sagt kommer den slet ikke til sin ret på billederne, hvilket er super ærgerligt fordi blushen er super smuk.

NYX Ombre Blush findes i 6 forskellige farver, så der er lidt til enhver smag. Jeg skal uden tvivl have flere i min samling, og den næste i rækken bliver højst sansynligvis farven Insta Flame, som er en utrolig flot og meget lyserød farve. Men jeg har altså også mit øje på farven Strictly Chic, som hedder Feel the Heat i Danmark. Det er en rigtig flot peach/orange blush.

Har i prøvet disse Ombre Blushes fra NYX?

NYX Ombre Blush koster 85 kr. og kan købes i Matas.