ORIGINS GINGER GLOSS


Jeg knuselsker Origins og har efterhånden brugt en del af deres produkter i mange år. Men den serie jeg elsker allermest fra Origins, må være deres Ginger serie. Det er i hvert fald den serie jeg har flest produkter fra, og de produkter jeg køber igen og igen når de er tomme. Ginger serien dufter simpelthen så himmelsk og produkterne er super lækre. Jeg har ikke alle produkterne fra serien endnu, men arbejder ihærdigt på det!

Det nyeste produkt i min lille samling af Origins er Ginger Gloss. En blødgørende kropsolie som indeholder ikke-fedtende jojobaolie, som er meget kendt for sine fugtgivende egenskaber. Den er beregnet til hele kroppen, men jeg er specielt glad for at bruge den på mine ben.

Ginger Gloss efterlader din hud så blød som en babys numse og jeg lyver ikke. Jeg har altid været bange for kropsolier, men denne her skal man slet ikke være bange for, da den trænger hurtigt ind og efterlader som sagt huden blød. Den har været et mirakel til mine ekstremt vintertørre ben.


Det jeg elsker allermest ved Ginger Gloss må være selve indpakningen. Det er genialt at det er en flaske man kan sprøjte med, fremfor noget man skal hælde ud af en flaske. Det er altså 10x bedre og gør selve applikationen af produktet så meget nemmere.

Men jeg elsker naturligvis også selve produktet og duften især. Jeg er dårlig til at beskrive dufte, men den dufter ikke som man ville tro at ginger, som jo er ingefær dufter. Den har en virkelig frisk og næsten citrus duft, men på samme tid krydret og varm. Hvis i mangler en kropsolie, se om i ikke kan få fat i Ginger Gloss. Jeg knuselsker den!

Fun fact:
Vidste i at ginger root er blevet anvendt medicinsk i asiatiske, indiske og arabisk urte traditioner i tusinde af år? Den dag i dag bruges det stadig i traditionel kinesisk medicin, kendt som TCM, som blandt andet hjælper på fordøjelsen og vrøvl med maven.

Origins Ginger Gloss 100 ml koster 185 kr. og kan købes i Magasin.